Als jij je kan onderscheiden van je concurrenten heb je doorgaans een streepje voor. Maar hoe vind je nou die onderscheidendheid? Om te beginnen zul je als ondernemer eerst eens goed naar jezelf moeten kijken. Vaak haal je al een hele hoop unieke waarden uit jezelf. Wie ben je en heb je zelf aparte, unieke of opvallende eigenschappen? Of  vind je juist dat je helemaal niet zo’n expressief type bent -lekker down to earth- dan is dat ook een onderscheidend vermogen. En zet je deze zakelijk ook in? Deze kun je natuurlijk overduidelijk laten terugkomen op je website en andere communicatie uitingen.

Als jij betrokken en enthousiast bent, zien je klanten dat ook maar dan zul je jezelf wel moeten laten zien. Cijfer jezelf dus niet weg op je website, ook al is dat spannend. Vertel wie jij bent en wat jou drijft om jouw klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Dit is jouw onderscheidend vermogen want wie kan jouw talent en passie nou beter uitvoeren dan jijzelf!

Present Your Selfie Today